Freestyle Jóga

Freestyle Jóga

Ti mondtátok, én meg örülök neki :)

2015. szeptember 10. - Panni Bakonyi

ez a keddi mozgas nekem a hetkoznapok legjobb resze! lemerulok es feltoltodom egyszerre :) kosziii (love) :)

A legutóbbi irodajóga után olyan érzés volt a hátamban, mintha vízben lebegnék. Annyira felszabadító!!

Szupi volt az első alkalom, már várom a holnapooooot ! :)

"Sziaaa!! Nagyon jol erzem magam, szuper volt! Kicsit meglepodtem hogy ennyi erositos gyakorlat volt, de ez nagyon pozitiv volt, meg a nyujtas is!! Amit viszont ma vettem észre a brutális izomláz mellett, hogy sokkal jobban tudok koncentrálni a munkámra, amit lehet hogy eltúlzok, vagy nem emiatt van, de online újságírással foglalkozom, és sokkal jobban megy a fogalmazás ma mint eddig bármikor!!"

Ez a vállas dolog kemény volt.Úgy ébredtem h leszakadnak a kezeim. Illetve csak azért nem szakadnak le, mert a hátizomban levő izomláz nem hagyja :)

jé! van hasizmom! (bár még nem annyira, mint szeretném :-) ) jó ez a dupla óra, és lehet megint megyek így, de még nem tudom..

Nagyon szeretem, amikor kijavítod a pózt, és rájövök, h úgy is lehet :) és a múltkor az a hasonfekvésből széktartásba ugrásnál köszi, h mondtad, h én is úgy csináljam, nem hittem, h menni fog, és mégis! Bocsi, h sokat dumálok az órákon, csak annyira beindul a kreatív hülyeségáradat az agyamban, pl múltkor: a béka pózban 2 legyet ütünk egy csapásra a vállmozgatással-----> a béka legyet eszik :) ez nem igazán vicces, de úgy megjelent a szemem előtt :D nekem tetszett

Biztonságban érzem magam az óráidon.

Köszönöm Panni ezt az életérzést, amiről eddig azt hittem sose találok vissza hozzá. Amikor kileptem a teremből egy könnycsepp kicsordult a szememből...örömkönnyek voltak.Szuper vagy, es szuperul csinalod Te ezt, értesz az emberek nyelvén.Kitartas ehhez es sok sikert! Én már mellőled nem tágítok :)

Ez a vállas dolog kemény volt. Úgy ébredtem h leszakadnak a kezeim. Illetve csak azért nem szakadnak le, mert a hátizomban levő izomláz nem hagyja :)

Az óra nagyon szuper volt, semmi olyat nem tudnék mondani, ami nem tetszett! Pont elég igazítás, instrukció. 5*

:)Kedves Panni, eleinte csupán azért akartam eljönni jógára, mert a sporthoz, amit alapjáraton űzök, kell a hajlékonyság. Annyira megszerettem azonban az óráidat, hogy most már magáért a jógáért is szívesen megyek, és tényleg kezdem érteni, amit mindig óra elején mondasz, és eleinte furcsának tűnt, hogy zárjam ki a külvilágot és figyeljek befelé. Köszönöm az élményt, tényleg hatalmas pozitív csalódás volt :)

Tetszett a helyszín, az időjárás, hogy Panni odajött igazítani, segíteni, hogy jobban csináljuk, tetszettek a gyakorlatok, minden! Nagyon köszönöm! Tetszett továbbá, hogy ma, 2 nappal később is izomláz van a karjaimban, ez azt jelenti, jól csináltam valamit, amit régóta egyáltalán nem csináltam, az izmaim is nagyon hálásak a gyakorlatokért.  Egyetlen dolog volt, ami nem tetszett, sokszor volt ég felé nézős gyakorlat, ebbe én könnyen beleszédülök, de amikor nem pont az égre néztem emiatt, Panni nem szólt rám külön, amiért nagyon hálás vagyok, így biztonságosan és kényelmesen éreztem magam végig :)

nekem azért tetszett mert szar volt. pont ahogy számoltam. mondjuk nyilván ez azért van mert bádogból vagyok. 
az, ahogy az előttem szóló is mondta külön jó volt, hogy kezdőkre volt méretezve, és hogy nem volt humbuk. 
"Ezt csinálod, így próbálod csinálni, ez ezért jó." pont.

Pár napja találkoztam először Vele. Egy ad-hoc jellegű jógafoglalkozáson. Nem tudom milyenek a jógaórák, ez egy különleges élmény volt számomra. A városi forgalomból és a szakadó eső káoszából hirtelen beestem oda, épp csak ledobtam a cuccost a padlóra és kezdtük. Sugárzó személyisége rögtön magával ragadott. Rá figyeltem, de mégis magamra. A gyakorlatok nem mentek úgy, mint ahogy annak kellene. Egy cseppet sem zavart ez a tény. Máskor görcsöltem volna, hogy nem tudok valamit úgy csinálni, ahogy azt elvárják. Egy kis ideig békében voltam magammal. Felejthetetlen élmény. Folytatni, ismételni kellene. Vele. Mert jó.

nagyon tetszett: - ahogy instruáltál, h nem a te mozdulataidat kellett figyelni, magamra tudtam koncentrálni, tetszettek a gyakorlatok, a tartalmi része nekem nagyon bejött. - a végén nekem még szimpi lenne egy pár perces vezetett meditáció, majd a nyugi. - tetszett, h nem kellett elrohanni a végén, mármint nem jött újabb csoport közvetlenül utánunk, a saját tempónkban lehetett kijönni a szituból.

Kedves és közvetlen az oktató. Pozitívumok: Tetszik,hogy kijavítják a pózt, sok helyen nem foglalkoznak ezzel. Továbbá, tetszik, hogy minden órán kicsit más-más ászanákat csinálunk. Egyedi, jó a légkör és a helyszín(ek). Negatívum nincs.

Nagyon tetszik a hangulat, a kozvetlenseg, ertheto magyarazat.

Nagyon tetszik, ahogy tartod az orat, kozvetlen vagy, az is jo, hogy tobbszor felhivod a figyelmet arra, mikre kell figyelni a gyakorlat kozben - igy tenyleg mindig probalom melyiteni a pozokat. :)

Kis létszám, maximális figyelmed, alaposságod :)

Nagyon szeretem az óráid, minden alkalom után rendesenérzem az izmaim, kellemes testtudatot ad.
A legjobb, hogy nagyon kedves, mosolygós, mégsem enged lazsálni, és én magam sem érzem, hogy csalni akarok mellette :)
Abszolút kedvenc tanár, csak ajánlani tudom :) 

Tetszik az óra felépitése, nekem abszolút megfelel még ha néha ki is dőlök :)

Tetszett: - A gyakorlatok egy kezdőnek kellő nehézségűek voltak (nem túl nehéz, nem túl könnyű) - Az instrukciók teljesen világosak voltak - A hely - Az instruktor hölgy :D :D

A jóga órák alkalmával nem csak fizikailag, hanem szellemileg is sikerül feltöltődnöm, felfrissülnöm. A gyakorlatok nagyon jól átmozgatnak olyan izmokat is, melyeket nem használok egyáltalán, ez segít a teljes test fitten tartásában. Figyelünk arra, hogy a gyakorlatok ne legyenek túl nehezek, de éppen annyira megeröltetők, amennyi szükséges, ezt a balanszot csak egy jól felkészült oktató tudja eltalálni és ez talán a legfontosabb véleményem szerint. A jóga órák után erősebbnek érzem magam fizikailag és mentálisan is és ez kihat a mindennapok kihívásaira is, leginkább a munkavégzésemre és a problémamegoldó gondolkodásmódra.

Tetszett a hangulat, az, hogy nem misztifikaltad tul a dolgot, igazodtal a kezdokhoz :) a gyakorlatok is klasszul voltak osszerakva, volt ive, es pont annyira faradtam el, amitol jol erzem magam.

 ... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://freestyle-joga.blog.hu/api/trackback/id/tr327775544
süti beállítások módosítása